Wednesday, October 12, 2016

Dtc Trading System

Interpretasie: Bevestiging en bevestiging van Securities Trades Matching BEVESTIGING en bevestiging van sekuriteite BEDRYWE BIJPASSENDE AGENTSKAP: Securities and Exchange Aksie Kommissie: Interpretief Release Versoek vir kommentaar. OPSOMMING: Die Securities and Exchange Commission (quotCommissionquot) is die publikasie van sy interpretasie dat 'n quotmatchingquot diens wat sekuriteite handel inligting vergelyk van 'n makelaar-handelaar en die makelaar-dealer146s kliënt is 'n oopte agentskap funksie. Die Kommissie is ook uitlokking kommentaar op twee moontlike benaderings vir die verskaffing van exemptive verligting van volle skoonmaak agentskap regulasie vir gekwalifiseerde elektroniese handel bevestiging (quotETCquot) verskaffers wat binne die Commission146s interpretasie van die skoonmaak agentskap omdat hulle 'n bypassende diens val. DATUMS: Die interpretasie vervat in Artikel III van hierdie uitgawe is effektief (voeg datum van publikasie in die Federal Register). Kommentaar moet voor of op ingedien (voeg datum 60 dae na publikasie in die Federal Register). ADRESSE: Belangstellende persone moet kommentaar in triplikaat aan Jonathan Katz, Sekretaris, Securities and Exchange Commission, 450 5de Straat, N. W. Washington DC 20549-6009. Kommentaar kan elektronies ingedien word by die volgende e-pos adres: rule-commentssec. gov. Alle kommentaar briewe moet verwys na Lêer No. S7-10-98 hierdie lêer nommer moet op die onderwerp te reël as E-pos gebruik word. Alle kommentaar wat ontvang sal beskikbaar wees vir publieke inspeksie en kopiëring in die Kommissies Openbare Verwysing Kamer, 450 5de Straat, NW, Washington, DC 20549. elektronies ingedien kommentaar briewe sal geplaas word op die Kommissie Internet webwerf (www. sec. gov) wees. Vir verdere inligting kontak: Jerry W. Carpenter, Assistentdirekteur Jeffrey Mooney, spesiale raad of Theodore R. Lazo, Prokureur by 202 / 942-4187, Kantoor van risikobestuur en - beheer, Afdeling Marktregulering, Securities and Exchange Commission, Washington, DC 20549. AANVULLENDE INLIGTING Onlangs het die New York Aandelebeurs (quotNYSEquot), die Nasionale Vereniging van Securities Dealers (quotNASDquot), en die Munisipale Securities Rule Raad (quotMSRBquot) (gesamentlik quotSROsquot) geliasseer voorgestelde wysigings reël kragtens artikel 19 (b) van die Securities Exchange Act van 1934 (quotExchange Actquot) 1 tot hul reëls wat handel oor die verwerking post-handel ambagte uitgevoer deur hul lede te wysig. Die SROs146 huidige reëls nodig het om hul makelaar-handelaar lede om die fasiliteite van 'n sekuriteitebewaarplek 2 gebruik vir die elektroniese bevestiging en bevestiging van transaksies waar die makelaar-handelaar bied aflewering-versus-betaling (quotDVPquot) of ontvang-versus-betaling (quotRVPquot) 3 voorregte aan sy kliënte (quotSRO bevestiging rulesquot). 4 As 'n praktiese saak, die reëls SRO bevestiging vereis makelaar-handelaars om te gebruik Die Depot Trust Maatskappy se (quotDTCquot) Institusionele Delivery (quotIDquot) stelsel, want dit is die enigste bevestiging / bevestiging diens wat aangebied word deur 'n sekuriteitebewaarplek. 5 Onder die voorgestelde wysigings aan die SRO bevestiging reëls, sal makelaar-handelaars word toegelaat om entiteite wat nie geregistreer is nie skoonmaak agentskappe vir die bevestiging en bevestiging van RVP / DVP transaksies solank die entiteite is gekwalifiseerde ETC verskaffers soos gedefinieer deur die SRO gebruik reëls. 'N gekwalifiseerde ETC verkoper tussenganger sal slegs oordra van inligting tussen die partye tot 'n handelsmerk, en die partye sal bevestig en bevestig die akkuraatheid van die inligting. Die Kommissie verstaan ​​dat die volgende stap in die evolusie van die post-handel verwerking van die ontwikkeling van wat ooreenstem met die dienste sal wees. quotMatchingquot is die term wat gebruik word om die proses waardeur 'n tussenganger versoen handel inligting van die makelaar-handelaar en sy kliënt 'n bevestig bevestiging wat dan gebruik word in die bewerkstelliging van vestiging van die handel te genereer beskryf. Die Kommissie is van mening dat bypassende maak 'n skoonmaak-agentskap funksie binne die betekenis van die skoonmaak agentskap definisie kragtens artikel 3 (a) (23) van die Exchange Act. 6 spesifiek ooreenstem uitmaak quotcomparison van data te respekteer die terme van die nedersetting van sekuriteite transactions. quot Die Kommissie tot die gevolgtrekking dat bypassende is so nou gekoppel is aan die goedkeuring en nedersetting proses wat dit anders nie net in graad nie, maar ook anders in soort van die huidige bevestiging en bevestiging proses. Die doel van hierdie uitgawe is om kommentaar te soek op die konsep van die verskaffing van exemptive verligting hetsy deur registrasie as skoonmaak agentskappe onderhewig aan verminderde vereistes of deur die toekenning van 'n voorwaardelike vrystelling van registrasie aan gekwalifiseerde ETC verkopers wat 'n bypassende diens te lewer. A. Bevestiging en bevestiging Proses Die bevestiging / bevestiging proses verwys na die oordrag van boodskappe tussen makelaar-handelaars, institusionele beleggers, en bewaarder banke met betrekking tot die terme van 'n handelsmerk uitgevoer vir die institusionele belegger. Omdat die ambagte van institusionele beleggers betrek groter bedrae geld, groter bedrae van sekuriteite, meer partye, en nog baie meer stappe tussen orde inskrywing en finale vereffening, institusionele ambagte is gewoonlik meer kompleks as kleinhandel transaksies. 1. Bevestiging Die gebruik van die ID-stelsel Die tipiese komponente van die quotcustomer-sidequot vestiging van 'n institusionele handel onder die huidige SRO bevestiging reëls in figuur 1. 7 Tipies, 'n institusionele handel sal begin met die instellings beleggingsbestuurder 'n bestelling plaas met die makelaar-handelaar. Na afloop van die makelaar-handelaar die handel voer, sal die makelaar-handelaar die instelling van die uitvoering besonderhede te adviseer. Dit is algemeen bekend as die gee van kennis van uitvoering (stap 1 van figuur 1). Die instelling beveel dan die makelaar-handelaar ten opsigte van hoe die handel tussen die rekeninge (stap 2 van figuur 1) toegeken moet word. 8 Die makelaar-handelaar dien dan die handel data te DTC (stap 3 van figuur 1). Volgende, DTC voeg die transaksie na die ID stelsels handel databasis, ken 'n ID beheer nommer, en stuur 'n elektroniese bevestiging aan die instelling, die makelaar-handelaar, die nedersetting instansies agent, en ander belangstellendes (bv. Trustees, plan administrateurs, of korrespondent banke) (stap 4 van figuur 1). Die instelling oorsig oor die bevestiging vir akkuraatheid. As akkurate, die instelling of sy aangewese bevestig agent bevestig die handel deur middel van die ID-stelsel (stap 5 van figuur 1). DTC genereer dan 'n bevestig bevestiging en stuur dit na die makelaar-handelaar en die institution146s nedersetting agent (stap 6 van figuur 1). 9 Op hierdie punt, is die handel in DTC146s nedersetting stelsel gestuur (dws. Die ID-stelsel is nie 'n skikking stelsel in die sin dat geen geld of sekuriteite beweeg deur dit) en moet deur die party verplig om die sekuriteite lewer (gemagtig dws. Die verkoop partytjie) instelling of die nedersetting aan die agent voor nedersetting voorkom (stappe 7 en 8 van figuur 1). quotQuality Controlquot behels DTC146s monitering en produksie van verskeie verslae vir reguleerders en ID-stelsel gebruikers wat sulke dinge soos wanneer 'n bevestiging gestuur en die bevestiging ontvang (stap 9 van figuur 1) wys. 2. Bevestiging Die gebruik van 'n gekwalifiseerde ETC Vendor Onder die voorgestelde SRO reël veranderinge, kan 'n gekwalifiseerde ETC verkoper gebruik word vir die bevestiging / bevestiging proses. Die makelaar-handelaar dien handel data na die gekwalifiseerde ETC verkoper wat genereer en stuur 'n bevestiging van die instelling (stappe 3 en 4 van figuur 1). Na die lees van die bevestiging, die instelling stuur 'n bevestiging van die makelaar-handelaar deur die fasiliteite van die gekwalifiseerde ETC verkoper (stap 5 van figuur 1). Op 'n sekere punt in hierdie proses, die gekwalifiseerde ETC verkoper stuur die bevestiging om DTC in 'n ID-stelsel formaat sodat DTC n ID beheer nommer kan toewys aan die handel. DTC stuur die bevestiging met die beheer nommer terug na die gekwalifiseerde ETC verkoper, en die gekwalifiseerde ETC verkoper bied die beheer nommer van die makelaar-handelaar en die instelling. Na ontvangs van die bevestiging van die instelling, die gekwalifiseerde ETC verkoper stuur die BEVESTIG bevestiging met die ID beheer nommer DTC in ID stelsel formaat. In hierdie proses, 'n gekwalifiseerde ETC verkoper stuur net inligting tussen die partye tot die handel en die partye bevestig die akkuraatheid van die inligting. Die komponente van die kliënt-kant vestiging van 'n institusionele handel deur middel van 'n quotmatchingquot stelsel is in figuur 2. quotMatchingquot is die term wat gebruik word om die proses te beskryf waardeur 'n tussenganger vergelyk die makelaar-handelaars handel data voorlegging (stap 2 van figuur 2) met die instellings toekenning instruksies (stap 1 van figuur 2) om te bepaal of die twee beskrywings van die handel saamstem. 10 As die handel data en institution146s instruksies toekenning te pas, 'n BEVESTIG bevestiging geproduseer (stap 3 van figuur 2). Dit sou die afsonderlike stappe van die vervaardiging van 'n bevestiging (stap 4 van figuur 1) vir die instelling te hersien en te bevestig (stap 5 van figuur 1) uit te skakel. Op hierdie punt, die handel gaan in DTC146s nedersetting proses, maar moet deur die lewering van partytjie agent gemagtig voor nedersetting voorkom (STAPPE 4 EN 5 van figuur 2). 11 III. PAS AS 'n oopte AGENTSKAP FUNKSIE Artikel 3 (a) (23) (a) van die Exchange Act definieer 'n oopte agentskap breed as quotany persoon wat optree as 'n tussenganger in die maak van betalings of aflewerings of beide in verband met transaksies in sekuriteite of wat fasiliteite vir 'n vergelyking van data te respekteer die terme van die nedersetting van sekuriteite transaksies, om die aantal nedersettings van sekuriteite transaksies te verminder, of vir die toekenning van sekuriteite nedersetting responsibilities. quot 12 Artikel 17A van die Exchange Act en Reël 17Ab2-1 daaronder enige persoon vereis wat betrokke is by enige van hierdie funksies om te registreer met die Kommissie as 'n oopte agentskap of 'n vrystelling van registrasie te verkry. 13 Op grond van die taalgebruik, doel en beleid van Artikel 3 (a) (23) en 17A, die Kommissie die gevolgtrekking dat 'n tussenganger wat handel inligting vang van 'n koper en 'n verkoper van sekuriteite en voer 'n onafhanklike versoening of passing van daardie inligting is die verskaffing van fasiliteite vir die vergelyking van data binne die bestek van Exchange Act Artikel 3 (a) (23). 14 As gevolg hiervan, die tussenganger wat 'n skoonmaak-agentskap funksie. Gevolglik onder hierdie interpretasie, net 'n entiteit wat geregistreer is as 'n oopte agentskap of vrygestel is van sodanige registrasie kan 'n bypassende diens te lewer. Die wetgewende geskiedenis van die Securities Wette Wysigings van 1975 (quot1975 Amendmentsquot) ondersteun hierdie wetsuitleg, 15 insluitend die doeleindes van die stigting van 'n nasionale klaring en vereffeningstelsel en die omvang van gesag verleen aan die Kommissie. Verder, met inagneming van 'n bypassende diens te wees 'n oopte agentskap funksie is in ooreenstemming met die doel van die Exchange Act regulering van die opruiming en vereffeningstelsel. Kongres beskou die opruiming en vereffeningstelsel in die vroeë 1970's as onvoldoende en in die 1975 Wysigings gerig die Kommissie vir die ontwikkeling van 'n verbeterde nasionale klaring en vereffeningstelsel fasiliteer. Kongres verwoord die doelwitte van hierdie nasionale stelsel in artikel 17A van die Exchange Act, 16 en het die Kommissie die gesag en verantwoordelikheid om te reguleer, te koördineer, en rig die bedrywighede van almal wat betrokke is in die verwerking van sekuriteite transaksies na die doel van 'n nasionale stelsel vir persone die vinnige en akkurate klaring en vestiging van sekuriteite transaksies. 17 Kongres spesifiek wou die meriete van 'n bepaalde stelsel aan te spreek of om die vorm van 'n nasionale klaring en vereffeningstelsel moet neem dikteer. 18 In plaas daarvan, die Kongres erken dat quotdata verwerking en kommunikasie techniquesquot betrokke by klaring en nedersetting prosesse sal voortgaan om te ontwikkel. 19 As gevolg hiervan, is die Kommissie breë gesag oor die opruiming en vereffeningstelsel en wye diskresie in die bepaling van watter aktiwiteite binne die skoonmaak agentskap funksie verwek die vereiste om te registreer as 'n oopte agentskap val. In feite het die opruiming en nedersetting proses vir institusionele ambagte dramaties ontwikkel. Wanneer die 1975 wysigings uitgevaardig, die verwerking van institusionele ambagte is uit direk tussen die makelaar-handelaar en die instelling met min of geen outomatisering gedra. Die SROs146 reëls wat vereis dat die gebruik van elektroniese bevestiging en bevestiging van institusionele ambagte was in reaksie op die toenemende kompleksiteit van institusionele ambagte en die behoefte om die proses te outomatiseer aangeneem. Vandag is die omvang van die institusionele ambagte het gegroei tot 'n mate dat hulle tans verantwoordelik is vir 'n groot deel van die handel aktiwiteit in die VSA markte. 20 As gevolg van die verhoogde volume en kompleksiteit van institusionele ambagte, feitlik almal van hulle is nou verwerk deur middel van elektroniese stelsels. Matching is onlosmaaklik verweef met die opruiming en nedersetting proses. 'N Ondernemer wat 'n bypassende diens sal aktief vergelyk handel en toekenning inligting verskaf en sal die bevestig bevestiging wat gebruik sal word in die vestiging van die transaksie uit te reik. 21 Verder het wat ooreenstem met die adresse twee gebiede wat die Kommissie en die sekuriteite industrie siening as van kritieke belang om die handhawing van 'n gesonde klaring en vereffeningstelsel: die vermindering van foute en die vermindering van die bedrag van die nedersetting tyd. Soos hierbo aangedui, ooreenstem kombineer sekere stappe in die bevestiging en bevestiging proses en dus kan help om foute te verminder. Effektiewe passing sal ook van kritieke belang in enige poging om die nedersetting siklus verkort word. 22 Terselfdertyd, bypassende konsentreer verwerking risiko in die entiteit wat verrig wat ooreenstem in plaas van verspreiding wat risiko meer in die algemeen te makelaar-handelaars en hul institusionele kliënte. In die besonder, wat ooreenstem elimineer 'n aparte verklaring stap dat die opsporing van foute wat nedersetting kan vertraag of laat die handel te misluk sal toelaat. 23 Gevolglik het die Kommissie is van mening dat 'n entiteit die verskaffing van bypassende 'n beduidende impak op die nasionale klaring en vereffeningstelsel sou hê. Die uiteensetting van 'n bypassende system146s vermoë om akkuraat te vergelyk die handel inligting van honderde instellings en makelaar-handelaars wat duisende transaksies en miljoene dollars ter waarde van sekuriteite kan lei tot 'n wydverspreide sistemiese mislukking van die nasionale klaring en vereffeningstelsel. 24 Sonder enige regulerende owerheid oor wat ooreenstem met die verkopers, sal die Kommissie het slegs 'n beperkte vermoë om te waak teen sodanige versuim. Kongres verleen die Kommissie breë krag om 'n gesentraliseerde stelsel van regulering te vestig oor die nasionale klaring en vereffeningstelsel om so 'n situasie te voorkom voorkom. 25 Gegewe die beduidende rol wat ooreenstem met dienste en die omvang van die definisie, die Kommissie is van mening dat een of ander vorm van regulering is geskik vir die vinnige en akkurate klaring en vestiging van sekuriteite te verseker. 26 IV. MOONTLIKE REGULATORIESE BENADERINGS Selfs al wat ooreenstem met die dienste binne die definisie van die skoonmaak agentskap val, die Kommissie voorlopig is van mening dat 'n entiteit wat sy skoonmaak agentskap funksies beperk tot die verskaffing van wat ooreenstem met die dienste nie onderhewig aan die volle arsenaal van die skoonmaak agentskap regulasie hoef te wees nie. Die Kommissie het 'n groot exemptive owerheid kragtens artikel 17A. Artikel 17A (b) (1) magtig die Kommissie vry te stel (voorwaardelik of onvoorwaardelik) enige skoonmaak agentskap van enige bepaling van artikel 17A indien die Kommissie bevind dat sodanige vrystelling is in ooreenstemming met die openbare belang, die beskerming van beleggers, en met die oog op artikel 17A. Twee alternatiewe benaderings kan 'n toepaslike regulerende struktuur voorsiening te maak vir entiteite die verskaffing van wat ooreenstem met die fasiliteite: beperk registrasie of voorwaardelike vrystelling. Onder óf benadering slegs diegene regulatoriese vereistes wat die nodige en toepaslike standpunte Kommissie om die doelwitte van Artikel 17A bereik van toepassing op 'n entiteit die verskaffing van 'n bypassende fasiliteit sal wees. 27 Die beperkte registrasie alternatief is 'n quotscaled backquot benadering, wat die bypassende diensverskaffer sou registreer as 'n oopte agentskap terwyl die verskaffing van vrystellings van individuele skoonmaak agentskap vereistes. Die voorwaardelike vrystelling alternatief is 'n quotbuilding blockquot benadering, waarin die entiteit van die skoonmaak agentskap registrasie onderhewig aan toepaslike voorwaardes sal vrystel. 28 Onder óf benadering, die Kommissie sal publiseer vir kommentaar 'n kennisgewing van die gekwalifiseerde ETC vendor146s aansoek vir 'n beperkte registrasie of voorwaardelike vrystelling, insluitend die voorgestelde kragtens die registrasie of vrystelling, voor die goedkeuring van die aansoek. 29 Die Kommissie versoek commenters146 standpunte oor of beperkte skoonmaak agentskap registrasie of voorwaardelike vrystelling van die skoonmaak agentskap registrasie is die beste alternatief vir die regulering van gekwalifiseerde ETC verskaffers wat ooreenstem met dienste te verskaf. Het een of albei van hierdie voorgestelde alternatiewe bied 'n omsigtige metode om die veiligheid en gesondheid van die nasionale stelsel vir klaring en vestiging van sekuriteite transaksies en die volgehoue ​​ontwikkeling van gekoppelde en gekoördineerde klaring meganismes onderhewig aan eenvormige standaarde algemeen verseker, wat skoonmaak agentskap vereistes kragtens artikel 17A (b) sou nodig en gepas vir wat ooreenstem met dienste, en wat nie sou is daar ander alternatiewe waarmee die Kommissie toesig van bypassende deur gekwalifiseerde ETC verkopers wat die veiligheid en gesondheid van die nasionale klaring en nedersetting stelsel sal verseker kon handhaaf lys van vakke in 17 CFR Part 241 Wysiging van die Kode van die Federale Regulasies vir die wat in die voorwoord stel redes, Titel 17 Hoofstuk II van die Kode van die Federale Regulasies word soos hieronder uiteengesit gewysig: DEEL 241 - INTERPRETA RELEASES iN VERBAND MET dIE Securities Exchange Act van 1934 en Algemene Reëls en regulasies daarkragtens Deel 241 word gewysig deur die toevoeging van Release No 34-39829 en die vrylating datum van April 6, 1998 om die lys van interpretatiewe vrystellings. Deur die Kommissie. Gedateer 6 April 1998Depository Trust Company - DTC Wat is die Depot Trust Company - DTC Die Depot Trust Company (DTC) is een van die wêreld se grootste effek deposito. Die DTC, wat gestig is in 1973 en is gebaseer in New York Stad, georganiseer as 'n beperkte doel trustmaatskappy en bied veilige bewaring deur middel van elektroniese rekordhouding van sekuriteite's. Dit dien ook as 'n clearing house te verwerk en op te los ambagte in korporatiewe en munisipale effekte. VIDEO laai die speler. Afbreek Depot Trust Company - DTC Die nedersetting dienste wat die DTC bied is ontwerp om kostes te verminder en risiko sowel as die verhoging van die markte doeltreffendheid. Dit bied netto verpligtinge nedersetting aan die einde van elke dag uit die handel in aandele, skuld en geldmarkinstrumente. Die DTC bied ook bate diens, saam met 'n verskeidenheid van dienste. Geskiedenis van die DTC Die DTC na vore gekom in die laat 1960's toe die New York Aandelebeurs (NYSE) nie in staat is om sy handel volume, wat dan in oormaat van 8 miljoen aandele per dag was hanteer het. Deels te danke aan die skepping van die DTC, die NYSE nou kan miljarde ambagte per dag hanteer. Die DTC verlaag koste en verhoog die akkuraatheid deur middel van sy outomatiese stelsel. Die Depot Trust en Clearing Company (DTCC) die eienaar van die DTC. Die DTCC bestuur risiko in die finansiële stelsel. Voorheen 'n onafhanklike entiteit, die DTC is gekonsolideer met 'n paar ander sekuriteite skoonmaak maatskappye in 1999 en het 'n filiaal van die DTCC. Omvang van die aktiwiteite Die DTC het triljoene dollars ter waarde van sekuriteite in aanhouding, insluitend korporatiewe aandele en effekte, munisipale effekte. en geldmarkinstrumente. Dit vestig fondse aan die einde van elke verhandelingsdag met behulp van die Fedwire Fondse Service. Die DTC is geregistreer by die Securities and Exchange Commission (SEC), 'n lid van die Federal Reserve System en word besit deur baie maatskappye in die finansiële bedryf, met die NYSE die feit dat een van sy grootste aandeelhouers. Securities makelaars, handelaars, institusionele beleggers, bewaarplaas instellings, die uitreiking en die betaling van agente, en die vestiging van banke gebruik die DTC, maar individuele beleggers nie interaksie met dit. In 2012, die DTC gevestig 299300000 sekuriteite, met 'n dollar bedrag van 110300000000000. Bykomende Dienste Benewens bewaring, rekordhouding en skoonmaak dienste, die DTC bied direkte registrasie, onderskrywing, herorganisasie, en volmag en dividend dienste. Byvoorbeeld, onder die DTCs dividend dienste, dit kondig wanneer 'n maatskappy 'n dividend verklaar, dan versamel dit die dividendbetaling van die maatskappy wat dit uitreik, ken dividendbetalings aan die aandeelhouers en verslae wat betalings. Die DTC bied ook globale belasting services. Development Trading Company is een van die voorste en eerste maatskappye om te spesialiseer op die gebied van veiligheid Printing en dienste in die Koninkryk van Saoedi-Arabië en die Golf-streek. Ons aktiwiteite Konsentreer op veiligheid gebied, soos Sekuriteit Druk, Sekuriteit Materials, toegangsbeheer en Machines, Deelname aan Geld Printing, paspoorte, ID-kaarte, sowel as die meeste van die Regering Sekuriteit Dokumente is een van ons vernaamste betrokke aktiwiteit, behalwe wat 'n n groot verskeidenheid van sekuriteit kenmerke om sodanige dokumente. Deur ons goeie verhouding amp goeie samewerking met die grootste deel van die Regering Organisasies amp Agencies, kan ons harmonies betroubare verhouding met die meeste van hul departemente wat vir ons 'n baie in die bestuur van ons besigheid het gehelp developa. Nou is ons op soek na die toekoms met dieselfde entoesiasme wat DTC begin met, met die versekering van ons vennote en ons handelaars wat hulle die beste hulp en ondersteuning in die Koninkryk van Saoedi-Arabië sal hê. kwota goeie reputasie is die hoeksteen van Successquot 2011 DTC Ontwikkeling Trading CompanyLED Wys Moving bord LED display vir klein advertensies. LED Vol Kleur Wys LED Vol Kleur Wys ideaal vir 'n groot advertensie op grafiese. Klok Temp Digitale klok Temp Digitale raad produksie Monitoring Board Produksie Monitoring Board is geskik vir fabrieke wat wil hê dat die verslag te sien. Telbord telbord is raad show sport telling. Inligting Raad Inligting Raad is raad brief inligting show. Tou System tou stelsel is outomaties hernu agentskappe met diens gebruikers. Digitale tegnologie KONSULTANTE CO., LTD Digitale tegnologie Consultants Co, Ltd. (DTC) is gestig in 1990 nC Dit was die tyd toe die Effektebeurs van Thailand die handel stelsel het verander van die handel raad hand klop om gerekenariseerde outomatiese handel stelsel. Ons beoog die behoefte aan elektroniese vertoning toestelle soos elektroniese uitstalborde en verwante sagteware. Ons was die eerste maatskappy om elektroniese uitstalborde by aandelemakelaars in Thailand te installeer. Ons ontwikkel TV-muur stelsels, VIP stelsels te monitor aandeelpryse beweging in realtime. Later die maatskappy ingesluit ander LED vertoon soos die verskuiwing boodskap tekens, grafiese borde, borde, telling planke, wisselkoerse borde, rentekoerse borde, produksie monitering borde, motor ry bestuurstelsels, digitale horlosies en temperatuur vertoon, Die meeste van hierdie stelsels kan óf binnenshuis of buite gebruik word. In kort, DTC is 'n toonaangewende verskaffer en vervaardiger van LED display toestelle in Thailand. Met ons RD departement, kan ons ons kliënte te bied met spesifieke vereistes of pasgemaakte stelsel om die vereistes van elke kliënt te ontmoet. PRODUKTE DIENSTE: Die maatskappy is die verskaffer en vervaardiger van die volgende LED display toestelle. STOCKS uitstalborde Lichtkranten grafiese style telling planke ANDER: PRODUKSIE MONITERING RADE FAIR WAGLYS STELSEL wisselkoerse RADE RENTEKOERSE RADE digitale horlosie / temperatuur aftel / borde Produkte Service Voorbeeld Moving borde LED Vol Kleur Wys klok en temperatuur Produksie Monitoring Inligting Boards Queue stelsel Moving borde LED Vol Kleur Wys klok en temperatuur Produksie Monitoring inligting planke Queue systemFund / SERV Guides Fonds / SERV Rekord Layouts en lyste DTCC WebDirect Processing Besigtig DTCC WebDirect Verslae oordrag van Aftrede Bates (Tora) Vastebydrae Clearance amp Settlement netwerke Rekord layouts, skedules en kodes Netwerk Guides en dokumente netwerke Beste Praktyke DTCC WebDirect Processing kostebasis Verslagdoening Service gestandaardiseerde data verslag Trust Processing Omni / SERV / 529 Processing Aftreeplan verslag Mutual Fonds Profiel Service Ek Mutual Fonds profiel Service II Mutual Fonds Veiligheids databasis Veiligheids vergelyking Tool Hoe om die hiërargie Tab DTCC betaling as Guides DTCC betaling as Rekord Layouts, skedules en kodes Kruis-produk dokumentasie / inligting WELKOM bY dIE DTCC LEARNING CENTER Gebruik


No comments:

Post a Comment