Saturday, October 8, 2016

Handel Strategieë Babypips

Ons het gevind dat 'n taamlik volledige forex kursus genoem Babypips Skool vir Pipsology. Jy kan gehoor het van dit voor of jy dalk nie, maar ongeag ons voel hierdie kursus is iets wat jy kan jou tyd in te belê. As jy op soek is vir Forex kursusse op die internet, het jy waarskynlik gesien baie van die verskillende aanbiedinge daar buite. Sommige webwerwe sal aktief te bevorder die volgende 8220Holy Grail8221 Forex Indicators terwyl ander kan probeer om jou te beïndruk met professioneel geproduseer verkope video's wat die lug beloof. Well8230 as jy wil diegene bied, is daar 'n goeie kans dat jy sal uiteindelik teleurgesteld met die resultate. Op ForexStrategiesWork, ons doen ons bes om genoeg Gratis Gevorderde Forex strategieë, insluitend baie van die vrye aanwysers om jou te help op jou reis te voorsien. Leer Basiese Forex Trading met Babypips Skool vir Pipsology Onlangs het ons gestruikel op 'n groot webwerf wat 'n mooi omvattende handel kursus vir GRATIS Yep bied, it8217s gratis en na die lees van die kursus, moet ons dit 'n thumbs up gee. It8217s regtig so goed en met die prys wat daarmee gepaard gaan, ons voel dit dalk een van die beste waarde in die Forex wêreld wat jy kan vind. As jy 'n beginner of 'n nuwe in Forex, dan moet ons sterk aanbeveel dat u die basiese van Forex Trading met Babypips Skool vir Pipsology leer. Klik hier om 'n blik op die kursus. Gevorderde Fibonacci Trading Strategie Hoe die Trading Professionals gebruik Fibonacci hul portefeulje eksponensieel groei. Beter Entry en tydige afrit vir meer konsekwent Weeklikse Resultate So let8217s dek 'n bietjie oor wat die Babypips Skool vir Pipsology dek. En die lesse is omvattend genoeg vir enige nuwe handelaar om ontslae hulself goed vertroud met tegniese ontleding wêreld. En it8217s ook goed georganiseer (there8217s baie vir ons om te leer uit hierdie kursus te) Babypips het 'n goeie werk in afbreekpunte die modules gedoen het en hulle het dit in vergelyking met ons ervaring in die skool gemaak deur etikettering wat ons deur middel van ons skooljare deur gegaan het etikettering die modules met terme dat ons almal vertroud is met. Van Voorskoolse lesse Kleuter lesse en al die pad na die Hoërskool en Voorgraadse lesse, hierdie kursus bring ons skooljare terug. Nice werk Babypips BabyPips Skool vir Pipsology 8211 voorskoolse Les Voorskoolse dek elke wat jy nodig het om te weet oor Forex Basics. Die Wat is Forex Waarom handel Forex, wat handel Forex, Wanneer om handel te dryf Forex en Hoe om handel te dryf Forex goed wat in hierdie inleidende Babypips Skool lesse wat jy opgewarm vir meer goodies te kom te kry. Sodra jy klaar is die Pre-School Babypips Skool vir Pipsology, verdien jy die reg om aan te beweeg na Kleuter Vlak. Klik hier om Voorskoolse lesse begin. BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Kindergarten lesse BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Kindergarten lesse op die Kleuter vlak, Babypips Skool vir Pipsology begin om die tipes makelaars beskikbaar en hoe dek om 'n makelaar wat betroubaar vir jou kies. Sodra jy hierdie afdeling voltooi, sal dinge begin interessanter raak as jou lesse te skuif na die 3 verskillende skool analise 8211 Fundamentele analise, tegniese ontleding, en Sentimental Ontleding. En dit in maklike Engels sodat jy won8217t verdwaal in die mengsel. Volgende aan die beurt voordat jy gegradueerde van kleuterskool, moet jy die 3 verskillende tipes kaarte (Line grafiek, Bar grafiek, en Kandelaar) voltooi. Alhoewel jy die 8220how-to8221 nog hier won8217t leer, sal jy sekerlik 'n goeie begrip van die aard van die ontleding en kartering aan u beskikbaar. En met hierdie kennis, jy gradueer iets bigger8230Elementary Skool. Teen hierdie tyd, kan jy verloor geduld en dalk in die versoeking om te begin draai lesse op die kop om meer opwindende dinge soos die plasing van orders8230but don8217t Hierdie is almal belangrike lesse te bou 'n sterk handel fondament. Klik hier om Kleuter lesse begin. BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Elementary School lesse BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Elementary School lesse Met Kleuter agter jou nou, beweeg jy in wat hulle klassifiseer as Elementary School en dit raak interessant hier. Laerskool lesse word afgebreek tot Graad 1 tot Graad 5. Vanaf Graad 1, sal jy leer wat ondersteun weerstand vlakke is alles oor voordat ons na Graad 2 wat basiese Japannese Kandelaars sal bekend te stel. In Graad 3, sal jy 'n kragtige metode verhandeling van Fibonacci-leer. Hoewel it8217s basiese Fibonacci, dit dien tot julle stigting in die wêreld van die Tegniese Analise te bou. Graad 4 en Graad 5 is op Bewegende Gemiddeldes en Bollinger Bands. Al hierdie is ons gunsteling aanwysers en ons is lief vir die gebruik van hulle saam. BabyPips Skool vir Pipsology het 'n groot taak wat hierdie aanwysers gedoen en in 'n baie goeie detail te kan ons veilig sê dat die meeste handelaars het nie eens gegradueer Elementary School nog selfs al is hulle kon gewees het handel vir 'n paar jaar. So moenie deurgaan om 'n goeie begrip en fondament gebou in hierdie kragtige aanwysers gedek het. Klik hier om te begin Elementary School lesse. Dankie vir jou lesers. Ons is werklik dankbaar hoop dat jy graag die strategieë wat ons deel. As jy hier wil die strategieë, sal jy absoluut lief vir ons jongste strategie. Die MorningPips Trading System Die doel van Morningpips is om handel te voltooi deur die oggend. Eenvoudig soos dit. Check dit uit BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Middle School lesse BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Middle School lesse Nadat jy Graad 6 voltooi, jy is nou af na die Midde-Skool. En in die Midde-Skool, voortgaan om meer oor aanwysers en ossillators leer. Jy sal nou leer voorste vs sloerende aanwysers en weet hoe om hierdie aanwysers is van toepassing in jou daaglikse handel roetine. Ons hou van Graad 7 genoeg as BabyPips Skool dek die mees algemene term patroon. En dit patroon voorkom oor en oor weer. Wanneer jy jou oë uitvee, moet jy weet hoe om te verwag en that8217s die werklike mag in die handel. Graad 8 sluit Pivot punte. Hoewel it8217s baie soortgelyk aan Fibonacci-, it8217s altyd goed om meer te leer. Afterall, die lewe is 'n nimmereindigende reis van leer. As it8217s bedek, gaan deur dit. BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Somerskool lesse BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Somerskool lesse Teen die tyd dat jy volledige Graad 8, jy moet regtig reeds 'n goeie en 'n sterk fondament van Forex en tegniese ontleding. Somerskool lesse dek iets meer eksotiese (goed ten minste vir ons dit is) waar jy sal leer oor Elliot golfteorie en Harmoniese Prys Patrone. Persoonlik don8217t ons gebruik albei hierdie strategieë dikwels genoeg, want ons eenvoud verkies in die handel. Maar as it8217s bedek, gaan deur dit. Ons is altyd gaan om meer te bestudeer op Elliot golfteorie en Harmoniese Prys Patrone deur BabyPips Skool vir Pipsology. Klik hier om te begin Somerskool lesse. BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Hoërskool Lesse BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Hoërskool Lesse Na die somer lesse, jy gaan nou in High School waar jy Graad 9 tot graad 14. Dinge is op soek nou regtig interessant. Graad 9 dek ons ​​gunsteling benadering tot die mark wat op divergensie handel. In Graad 10, sal jy leer om te verstaan ​​en te identifiseer markbewegings. Dit is belangrik omdat handelsomgewing sal besluit watter soort strategie wat ons in diens te handel. Jy sal selfs leer oor Trading breakouts en Fakeouts in Graad 11 voordat ons na die leer oor fundamentele analise. Soos ons gesê het, dit is een van die mees omvattende kursus wat ons daar buite gesien met geen prys. Jy het ook die geleentheid om te leer oor Geld kruise iets wat ons don8217t dikwels genoeg doen. Voordat jy gegradueerde van High School, sal jy uiteindelik leer oor die aangaan van posisies deur die ontleding van verskeie tydskale. Dit is een ding wat 'n baie handelaars don8217t doen en ons glo dit is 'n kragtige module wat baie Forex kursusse misloop. Eis jou 60 Geen Deposito Bonus Hier Al wat jy nodig het, is om jou lewe rekening geverifieer Natuurlik, moet jy 'n lewendige rekening oop te maak. 2 Brokers dat ons soos 'n klomp USD30 uit elke forex makelaar hieronder. Beide Forex Brokers het 'n uitstekende telling Ons gebruik albei hierdie makelaars en trots te bevorder hulle BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Voorgraads en Beyond8230 BabyPips Skool vir Pipsology 8211 Voorgraadse lesse As jy volhard en gegradueerde van High School, beweeg jy in die Voorgraadse Skool. Afwerking BabyPips Skool vir Pipsology en jy sal 'n stewige handel fondament wat jy kan voortbou op het. Hierdie gratis kursus is regtig awesome en ons raai u hierdie kursus neem, ongeag van jou handel vlak (of wins). Wees altyd op die reis om te leer. Die dag wat ons ophou leer is die dag wat ons dood is. Geniet die leer journey8230 Ons wens u well. You hoef nie te gaan deur middel van daardie selfde pad om dieselfde foute en gebons jou kop teen dieselfde mure. Ek het hierdie foute gemaak, sodat jy hoef nie te. Hoekom leer uit jou eie foute wanneer jy net kan leer uit my jou grootste risiko is om seker te maak jy die beste handel opvoeding te kry en dit nie afval wat kosbare tyd wat jy het nie op al die gemors wat daar buite. Die internet is 'n tweesnydende swaard. Dit is groot, want dit laat jou toe om maklike toegang tot die inligting wat jy nodig het om vinnig te verbeter jou handel te kry, maar dit beteken ook daar is baie meer rommel gepubliseer weg te neem jou aandag dat jy dit nie nodig het om te konsentreer op. Die beste ding wat jy kan doen is om te leer hoe om 'n hoë waarskynlikheid handelaar geword deur die ondertekening tot die VIP e-pos klas hieronder. As jy weet hoe om 'n hoë waarskynlikheid en lae risiko handel setups te maak, sal jy in staat wees om hulle te maak in alle tydraamwerke en baie verskillende markte wat groot handel moontlikhede skep vir jou. Die eerste aand het ek begin handel het ek 'n paar honderd dollar van die regte geld. Yay MAAR - Dit was 'n volledige ongeluk. Ek het 'n 5 min handel oor die AUDUSD gemaak. Hoekom is ek handel die 5 minute tyd raam Ek het nie geweet daar was 'n ander tyd op die platform. Ek het geen idee gehad wat ek kon doen op die mark maker platform wat ek kon die handel op op die oomblik, maar hulle was pretty much die enigstes rond en dit was 'n konstante stryd net om hul kaarte van gekraak elke 30 sekondes te hou. Ek het die huis van die werk wat die eerste nag en het die skrik van my lewe my balans met 'n groot verandering sien. Ek het gedink die handel op die AUDUSD gesluit, maar ek het in die bed die vorige nag weg, het opgestaan ​​en af ​​te werk en die hele tyd oor 'n 5 minute handel swaai met geen stop verlies in plek. LUCKY Dit was byna 10 jaar gelede en 'n groot les in 'n lang en winderige pad. Die probleem wat ek in die gesig gestaar destyds 10 jaar gelede was dat daar geen aanlyn-kursusse en geen kwaliteit onderwys te help lei my in my handel reis asof daar vir you. Welcome by My World of Forex Trading. Welkom handelaars om my forex blog My naam is Dale Woods, en soos jy - Ek is 'n passievolle kleinhandel handelaar. My spesialiteit in die mark is swing handel tempo strategieë gebruik te maak van die prys aksie analise, wat ek glo die maklikste wees, en mees winsgewende benadering tot tegniese handel. Ek het opgebou ongesonde uur van die skerm tyd, aangevuur deur my obsessie van die bemeestering van die kaarte. Op hierdie webwerf, ek deel die insigte en geheime my 8 jaar in die voorkant van die kaarte het my geleer - die verskaffing van werklike gehalte inligting om jou te help ook daarin slaag om as 'n kleinhandel by die huis handelaar. Sterkte op die kaarte :) Let8217s face it, wanneer jy aanvanklik laai MT4 en maak jou eerste grafiek 8211 dié ikoniese 8216green amp black8217 tema kleure kan maak dat jy ineenkrimp. Tensy hellip Hoewel Meta Trader 4 kom reeds met die standaard 8216out van die box8217 aanwysers 8211 trader8217s en ontwikkelaars het die vermoë om hul eie persoonlike aanwysers te skep vir baie jare hellip Teken tendens lyne is 'n kern deel van tegniese ontleding het. Die probleem is die tegniek kan so verwarrend om beginners te wees, omdat merk 'n tendens lyn op 'n grafiek hellip die Heikin Ashi Kers Anatomie Voordele van Heikin Ashi Charts hoe om te lees Heikin Ashi Kandelaars Waarskuwing oor die gebruik van Heikin Ashi Hoe om Heikin Ashi Charts Heikin Ashi Handel hellip Gids indeks Wat is prys Aksie Trading die sielkunde van die Kandelaars Hoe om te baat by prys Aksie werk met verskillende marktoestande Neigings Markte wissel Markte Konsolidasie Strukture hellip Kom ons eerlik wees, die meeste handelaars liefde aanwysers 8211 is daar altyd 'n element van opwinding wanneer jy ontdek 'n nuwe blink instrument om met geknoei op jou kaarte. Maar, die hellip Byna elke enkele tegniese gebaseer handel stelsel sal staatmaak op jou 8211 die professionele forex handelaar, met die vermoë om ondersteuning en weerstand vlakke korrek te trek op jou prys hellip forex stelsels kom in 'n verskeidenheid van kompleksiteit. Aan die een kant van die skaal wat jy sien strategieë gebaseer af intense wiskundige algoritmes terwyl aan die ander kant sien jy stelsels wat hellip Forex Binêre Options8230 die nuutste tendens in die finansiële sektor 8211 'n totaal nuwe manier om geld te maak uit valutabewegings. Binêre opsies is nie verwar hellip Hoe kan jy jouself as 'n forex handelaar of selfs as 'n persoon vir die saak te evalueer Daar is 'n epidemie van handelaars daar buite te evalueer hulself in 'n hellipTrading strategieë Hoe & 5 jaar gelede 02:41 7 te wees Oktober 2011 145 Kommentaar ooit gewonder wat Huck. Cyclopip. Pipcrawler en ek bedoel wanneer ons praat oor die gebruik van 100/1/1 STA, WATR, of DATR Wat die heck is die STA Strategie Die Stop-Trail-Voeg (STA) strategie is basies 'n skaal tegniek wat gebruik word om winste te maksimeer terwyl die vermindering van risiko. Die idee is om voordeel te trek uit 'n gunstige prys aksie te neem deur die toevoeging van jou posisie, maar nog steeds die beperking van die risiko deur die beweging van jou stop verlies. Dit word gewoonlik uitgedruk as die S / T / A-verhouding. (Bv. 100/1/1, 50/2/1, ens) Wat doen die drie letters staan ​​vir wanneer jy die S gebruik / T / A, you8217re regtig net die uitdrukking van die verhouding van 1. Die grootte van jou aanvanklike keerverlies verlies in pitte 2. Die grootte van jou TRAIL as 'n verhouding van jou oorspronklike stop en 3. Die eenhede wat jy by as 'n verhouding van jou oorspronklike posisie grootte. Byvoorbeeld, 'n 100/1/1 STA beteken dat jy aanvanklik 'n 100-pit stop, 'n sleep stop 100 pitte breed, en you8217re te voeg dieselfde hoeveelheid eenhede as jou aanvanklike posisie grootte elke 100 pitte. Gevolglik het 'n 50/2 / 0.5 STA beteken dat jy aanvanklik 'n 50-pit stop, 'n sleep stop twee keer so breed (100 pitte), en you8217re te voeg die helfte van die grootte van jou oorspronklike posisie grootte elke 100 pitte. Hoe kan jy die grootte van jou STA munt pare te bepaal unieke gedrag so groot soos die STA geskik is vir die paar you8217re handel moet wees. Jy don8217t wil ontslae gestop uit te vroeg met 'n uber stywe STA, die wete dat jy could8217ve gevang die skuif met 'n groter STA. Een manier om jou STA bepaal is om te eksperimenteer met die pare wat jy gewoonlik handel en hou van die STA groottes wat would8217ve baat. Deur volgehoue ​​en doelbewuste praktyk dat dr Pipslow beveel altyd, you8217ll in staat wees om te meet wat STA werk vir jou gunsteling pare. Nog 'n manier om jou STA bepaal sou wees om die pair8217s gemiddelde ware omvang (ATR) gebruik. My handelaar vriende gebruik 'n fraksie (sê of) van die pair8217s ATR as die grootte van hul aanvanklike stop en agter dit met dieselfde bedrag. Natuurlik, dit hang ook af of you8217re in 'n dag handel of 'n swaai handel. Wag 'n minuut. Wat is 'n ATR Soos die naam aandui, die ATR meet die pair8217s gewone reeks gebaseer op die hoogtepunte en laagtepunte van die vorige prys aksie. Dit kom met 'n parameter X, wat bepaal hoe ver terug op die vorige prys aksie you8217ll gaan. Byvoorbeeld, as you8217re behulp ATR (10) op 'n daaglikse tyd raam, die aanwyser sal jy die waarde vir die pair8217s gemiddelde reeks gee vir die afgelope 10 dae. ATR kan ook gebruik word om ondersteuning en weerstand vlakke (net soos spil punte) vir die dag of die week bepaal. Trouens, ek gebruik die daaglikse en weeklikse ATR 'n baie in my handel, veral wanneer hulle in lyn met sielkundige vlakke of vorige hoogtepunte en laagtepunte. Hoe bereken jy die daaglikse en weeklikse ATR It8217s regtig eenvoudig. Net die derdemagswortel van die verskil tussen die faktoriaal van die hoogtepunte en lows8230 I8217m grap Jy don8217t hoef te bekommer oor die berekeninge sedert there8217s 'n aanduiding dat sou Hughes die syfers vir jou. Jy moet net om seker te maak dat jy weet wat die ATR meet en wat die parameter staan, en dan aansoek doen dat ATR om die regte tyd frame. In my geval, gebruik ek die ATR (20) vir beide daaglikse en weeklikse kaarte. Om die daaglikse ATR (DATR) kry, kry ek die ATR (20) waarde op die daaglikse tyd raam en deel dit deur twee. Ek voeg hierdie syfer na die dag oop prys tot bo-op die day8217s reeks kry en trek dieselfde figuur van die dag oop prys sy onderkant eweknie kry. Vir die weeklikse ATR (WATR), kry ek die ATR (20) waarde op die weeklikse tyd en deel dit deur twee. Ek voeg hierdie syfer tot die week oop prys tot bo-op die WEEK8217s reeks kry. Dan, ek trek daardie selfde figuur uit die week oop prys aan die onderkant van die WEEK8217s reeks kry. Wanneer is dit ideaal om die STA gebruik Sedert die STA strategie is oor die byvoeging van posisies vir elke X aantal pitte, dit is die beste gebruik in 'n trending environment. Here8217s 'n voorbeeld van my beste Setup van die Week handel: In die AUD / USD grafiek bo, gebruik ek 'n 100/1/1 STA en maak dit by 0,9700 vir 'n 21: 1 beloning-tot-risiko handel. As ek winste hand al hadn8217t geneem, would8217ve ek beland met slegs 'n 14: 1 risiko verhouding Nou let8217s 'n blik op die STA toegepas op 'n wissel omgewing. In die USD / CAD grafiek bo Ek gebruik 'n 50/1/1 STA. Ek het ook 'n ander posisie op 0,9850 na kortsluiting by 0,9900, maar ek het gestop wanneer die prys gaan terug tot by my aangepaste stop verlies aan 0,9900 en druk die sleep stop op my tweede posisie (nou sowat 0,9880). Ek het uiteindelik met 'n 30-pit verlies. Yikes Daar het jy dit my vriende Beide STA en ATR verduidelik You8217re gaan hoef te doen jou eie eksperimenteer om gemaklik te kry met behulp van hierdie strategie, maar gee my net 'n shoutout indien u enige verdere vrae oor Stas of enige aanwysers. I8217m altyd beskikbaar in een van my bladsye hieronder Chips, dips, en baie pitte Hi Is hierdie kommentaar vir my of vir my vriend Digitalgypsy5720 In elk geval, we8217d gelukkig wees om jou te help Het jy 'n spesifieke vrae ek verward oor jou dollar / CAD voorbeeld . As jy jou 1 posisie as 'n Kort oop te 9900 en verdubbel dit dan by 9850, dan is die gemiddelde is 9875. Plus die 50 pit sleep stop het die TS oor 9890 met dié voortgegaan tot 9840 of so. Dan moet jy die TS getref by 9890 vir 'n pit verlies van 15 pitte en 'n dollar verlies van 30 dollars. Jy sê 'n Pip verlies van 50 pitte. Ek dink jy bedoel 50 dollar en 25 pitte en jy uitgelaat die fyn besonderhede. Ja Nee of watter dank vir die spot die volgkeerverlies bietjie op my USD / CAD voorbeeld wat ek reeds die beeld en teks verander na 'n 30-pit verlies veronderstelling dat die prys afgegaan na 0,9830 weerspieël. Hoop you8217re met geluk met hierdie strategie Hi Gelukkige Pip, Mag ek weet die redes waarom jy ATR (20) gebruik in plaas van ATR (14) of ATR (10). en hoekom deel dit deur 2.). Gelukkig Trading Ek persoonlik gebruik ATR (20), want dit verteenwoordig 20 verhandelingsdae (1 maand) toe ek gebruik dit op die daaglikse grafiek. Ek het ook verdeel ATR deur 2 want 'n halwe ATR gewoonlik verteenwoordig die pair8217s in een rigting beweeg. Maar that8217s net vir my. Die strategie het goed gewerk vir my en my strategie. Dit doesn8217t noodwendig dat jy dit al moet gebruik. Jy moet probeer ons ander instellings Is jy die gebruik van verskillende parameters In hierdie video, I8217m net gaan vir jou 'n bietjie van 'n heads-up gee regtig oor die gebruik van 'n paar online hulpbronne soos Baby Pips, Forex Factory, Daily FX, en selfs site OANDA. Dankie vir jou lesers. Ons is werklik dankbaar hoop dat jy graag die strategieë wat ons deel. As jy hier wil die strategieë, sal jy absoluut lief vir ons jongste strategie. Die MorningPips Trading System Die doel van Morningpips is om handel te voltooi deur die oggend. Eenvoudig soos dit. Check dit uit Nou it8217s Alles is mooi en goed met hierdie forums te besoek. Daar is goeie forums daar buite soos Forex Factory, Daily FX, en selfs Baby Pips. It8217s okay om te kyk en lees wat ander mense te sê het. Maar om raad te kry van sommige van hierdie ouens you8217ve het hulle regtig met 'n knippie sout. Elke enkele forum dat ek gaan na, het ek een ding opgemerk en dit lyk vir elke enkele pos wat jy gaan wees. En dit lyk asof hulle graag ander handelaars bash up. Maar dit is wat Forum is alles oor. Mense sê wat hulle wil hê om te sê. As you8217re nie goed in hierdie, as you8217re nie goed in dat hulle sal jou aanval. Meer oor ons Ons is 'n groep van hoogs passievolle handelaars en liefde aan ons inhoud as ons manier om terug te deel. Dit is 'n versameling van die mees kragtige strategieë beskikbaar en ons gee dit weg teen geen koste. Let tyd neem om ons daaglikse besoek aan elke video te hersien. En moenie teken vir ons nuusbrief om die ongelooflike handel templates wat ons weggee aflaai. Baie dankie vir die feit dat ons site besoeker en moet asseblief aktief te wees in jou kommentaar op die video's te help om verder te verbeter. Latest8230 EURUSD Weeklikse Forex voorspelling - 29 Augustus - 2 September 2016 t. co/B1796rNVqV USDJPY Weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/6oMGqi9bGQ USDCHF Weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/tPJZ2OHkjZ USDCAD weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/4F9FFEWSrX AUDUSD weeklikse Forex voorspelling - 29 Aug tot 2 September 2016 t. co/3boTTdg8LL Ons Hoof Kategorieë Disclaimer Theres altyd 'n disclaimer in webtuistes. Maar in plaas van om die gewone wetlike terme opgestel deur prokureurs, ons is net gaan sit dit in eenvoudige Engels as ons graag gemaklik te wees. Jy moet weet dat vorige prestasie en toekomstige prestasie is nie dieselfde ding nie. Vorige prestasie is 'n bewese rekord van wat in die verlede en toekomstige prestasie gebeur baie anders as vorige prestasie kan wees. Enigiets wat goed in die verlede gedoen het nie goed doen in die toekoms, wie weet, reg Jy moet gesonde verstand soms gebruik en weet whats real en whats duidelik 'n bedrogspul. Om ons beste vermoë, het ons uit net wettig produkte en dienste op ons webwerf. Jy en jou alleen het die mag om enige belegging besluit te neem. As jy nie die risiko kan neem, ongelukkig, enige vorm van 'n belegging of handel is nie vir jou. En asseblief. die laaste ding wat ons wil hoor is kla of huil as dit net weerspieël sleg op jou. Jy moet die risiko in Forex en die finansiële markte te verstaan ​​voordat betrokke te raak.


No comments:

Post a Comment